Головна мета сюжету – привернути увагу громадськості, а особливо молоді, до проблем екології. Автори та виконавці ідеї - креативне агентство «ПРАНА» - поставились до питання з гумором, явивши світові непрості «стосунки» в середині сміттєвих баків. Саме «приватні» негаразди пляшок, паперу та органічних відходів - основна тема кампанії. Дарія Калита, креативний директор агентства «ПРАНА»: «Наша ідея полягає в тому, щоб у ігровій формі пояснити людям необхідність відповідального ставлення до проблеми смітників та екології навколишнього середовища. Філософія нашої команди полягає в тому, що реальні соціальні проблеми потребують нового погляду, нового ставлення та підходів до вирішення». Шостий Національний фестиваль реклами був організований Спілкою рекламістів України та Міжнародним професійним журналом «Маркетинг і реклама» |